Essay On Cleanliness In Urdu

صفائی کا مطلب

صفائی کا مطلب ہوتا ہے ہمارے بدن ، من اور چاروں طرف کی چیزوں کو صاف رکھنا۔ صفائی انسانی معاشرے کی ایک ضرورت مند اچھائی میں شامل ہے۔ یہ الگ الگ بیماریوں سے بچانے کے لئے آسان طریقوں میں سے ایک ہے۔

صفائی کی اہمیت

گھر اور معاشرے کو ہر طریقے سے صاف رکھنے کے لیے صفائی بہت ہی ضروری ہے۔ صفائی انسان کو خود سے ہی کرنی چاہیے اس میں مشینوں کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ ہمارے یہاں ماننا ہے کہ جہاں صفائی ہوتی ہے وہاں خوشحالی اور خیر و برکت ہوتی ہے۔ ہمارے مذہب کی اسلامی کتاب قرآن پاک میں بھی صفائی کا ذکر ہوا ہے۔صفائی سے انسان ہمیشہ خوش رہتا ہے۔ سبھی لوگ اس کو عزت کی نظروں سے دیکھتے ہیں۔ اس انسان کے لیے لوگوں میں پیار ہوتا ہے۔ ذہنی اور جسمانی صحت اور تندرستی کے لئے صفائی بہت ضروری ہے۔

صفائی کی ضرورت

صاف ستھرا رہنا انسان کی قدرتی اچھائیوں میں سے ایک ہے۔ ہمیں اپنے اور اپنے آس پاس کے علاقوں کو صاف رکھنا چاہیے۔ وہ انسان جو صاف ستھرا رہتا ہے وہ جہاں بھی رہے وہاں گندگی کو ہونے نہیں دیتا۔ کیونکہ اس کو پتا ہے کہ اگر یہاں گندگی ہوئی تو بیکٹیریا وائرس کے پھیلنے کا خطرہ دس گنا تک بڑھ جائیگا جس کی وجہ سے کئی خطرناک بیماریاں پیدا ہو جائینگی۔ اس وجہ سے وہ اپنے آس پاس کے ماحول کی صفائی کا بہت خیال رکھتا ہے۔

بہت سے لوگوں کا کہنا ہے کی یہ کام حکومت کا ہے ہم کیوں کریں۔ اور خود کچھ نہ کر کے ساری بات حکومت پر رکھ دیتے ہیں جس کی وجہ سے چاروں طرف گندگی پھیل جاتی ہے اور اس سے کئی خطرناک بیماریاں پیدا ہو جاتی ہیں۔ جب تک ہم صفائی کی ضرورت کو نہیں سمجھیں گے تب تک ہم اپنے آپ کو قابل نہیں کہہ سکتے۔ اسی وجہ سے ہمارا اپنے آس پاس کی جگہوں کو اور اپنے آپ کو صاف رکھنا بہت ہی ضروری ہے۔

صفائی کا طریقہ

اگر ہم اپنے گھر کے آس پاس کے علاقوں میں صفائی رکھیں گے تو ہم بہت سی خطرناک بیماریوں سے بچ سکتے ہیں اور انسان بھی صفائی سے خوش رہتا ہے۔ اگر وہ صاف ستھرا رہے تو صفائی انسان کو کئی طرح کی خطرناک بیماریوں سے بچاتی ہے۔ صاف صفائی کے ذریعے انسان اپنے آس پاس کے ماحول کو بھی گندہ ہونے سے بچا سکتا ہے۔ صفائی کا تعلق کھانے پینے اور لباس سے بھی ہوتا ہے۔ کھانے پینے کی چیزوں کا خاص طور پر خیال رکھنا چاہیے۔ بازار سے لائی گئی کھانے کی چیزوں کو اچھے سے دھونا چاہیے۔ جیسے پھل ، سبزی وغیرہ اور پینے کا پانی صاف اور بند برتن میں رکھنا چاہیے اور ہمیشہ صاف کپڑے پہننا چاہیے۔ اپنے بدن کی صفائی کا خیال رکھنا بہت ہی ضروری ہے۔ روزانہ نہانا، برش کرنا اور بدن کی گندگی کو صاف کرنا، ناخن کاٹنا وغیرہ صفائی کے طریقوں میں شامل ہیں۔

گندگی سے ہونے والے نقصانات

جب لوگ گندی جگہوں پر رہتے ہیں تو ان میں کئی طرح کی خطرناک بیماریاں پیدا ہو جاتی ہیں۔ وہاں کی ہر چیز گندگی کے اندر شامل ہو جاتی ہے۔ کبھی کبھی تو اس جگہ اتنی گندگی ہو جاتی ہے کہ آنے جانے والے لوگ بہت پریشان ہوتے ہیں۔ اور اس گندگی کی وجہ سے وہاں کا ماحول بھی گندا ہو جاتا ہے اور اس پھیلی ہوئی گندگی سے بہت نقصان ہوتا ہے۔

صفائی رکھنے کا نتیجہ

ملک میں صفائی رکھنا صرف حکومت کا کام نہیں ہے بلکہ سبھی کا فرض ہے۔ ملک کے لوگوں کو مل کر صفائی کرنے کی عادت بنانی چاہیے۔ ہم سب کو اپنے آس پاس کی صفائی کا خیال رکھنا چاہیے اور ندیوں تالابوں اور جھیلوں کے پانی کو صاف رکھنا چاہیے۔ زیادہ سے زیادہ پیڑ لگانے چاہیے اور صفائی کے لئے لوگوں کو آگاہ کرنا چاہیے۔کیونکہ صفائی ہی انسان کو قابل اور بہتر بناتی ہے اور انسان صاف اور شفاف ماحول میں رہ کر ہی زندگی کو کامیابی کی سمت لے کر جا سکتا ہے۔

Close