Essay On Election In Urdu

جمہوریت میں انتخابات کا کردار

جمہوریت میں الیکشن کا بہت اہم کردار ہے کیونکہ اس کے بغیر صحت مند اور صاف ستھری جمہوریت ممکن نہیں ہے۔ باقاعدہ وقفوں سے ہونے والے منصفانہ انتخابات ہی جمہوریت کو مزید مضبوط بنانے میں معاون ہوتے ہیں۔ چونکہ ہندوستان ایک جمہوری ملک ہے ، لہٰذا یہاں کے لوگ اپنے ممبران اور عدلیہ کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ ہندوستان کا ہر شہری ، جس کی عمر 18 سال سے زیادہ ہے ، اپنی ووٹ ڈالنے کی طاقت کا استعمال کر سکتا ہے اور انتخابات میں اپنی پسند کے امیدوار کو ووٹ دے سکتا ہے۔

در حقیقت انتخابات کے بغیر جمہوریت کا تصور نہیں کیا جاسکتا اور یہی جمہوریت کی طاقت ہے جو ملک کے ہر شہری کو اپنے اظہار کی آزادی دیتی ہے۔ اس سے ہمیں ایک آپشن ملتا ہے کہ ہم ایک مستحق شخص کا انتخاب کر سکیں اور انہیں صحیح عہدوں تک پہنچا کر ملک کی ترقی میں اپنا گراں قدر حصہ ڈالیں۔

انتخابات کی ضرورت

بہت سارے لوگوں کے ذریعے کئی بار یہ سوال پوچھا جاتا ہے کہ الیکشن کی ضرورت کیا ہے، یہاں تک کہ اگر انتخابات نہ ہوں تو بھی ملک میں گورنمنٹ(government) چلائی جاسکتی ہے۔ لیکن تاریخ اس کی گواہ رہی ہے کہ جہاں بھی حکمران ، قائد یا جانشین کے انتخاب میں امتیازی سلوک اور جبر رہا ہے، وہ ملک یا مقام کبھی ترقی نہیں کرسکا اور اسے ضرور منتشر کیا گیا ہے۔ یہی وجہ تھی کہ شاہی نظاموں میں بھی بادشاہ کے لئے صرف بادشاہ کا سب سے زیادہ اہل بیٹا منتخب کیا جاتا تھا۔

اس کی عمدہ مثال مہابھارت میں ملتی ہے ، جہاں بھرتا خاندان کے تخت پر بیٹھے ہوئے کسی شخص کو سنیارٹی (عمر میں بڑھے) کی بنیاد پر نہیں بلکہ برتری کی بنیاد پر منتخب کیا گیا تھا۔ لیکن ان کے بھیشما نے ستی وتی کے والد سے وعدہ کیا تھا تو انہوں نے اس عزم کا اظہار کیا کہ وہ کبھی بھی کورو خاندان کے تخت پر نہیں بیٹھیں گے اور ستی وتی کا سب سے بڑا بیٹا ہاسٹین پور کے سہاسن کا وارث ہوگا۔ اس غلطی کے نتیجے میں ، سب جانتے ہیں کہ اسی عہد کی وجہ سے کورو خاندان تباہ ہوگیا۔

در حقیقت انتخابات ہمیں یہ آپشن دیتے ہیں کہ ہم کسی چیز میں بہتر انتخاب کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ اگر انتخابات نہیں ہوتے ہیں تو معاشرے میں خود مختاری اور آمریت غالب ہوگی۔ جس کا نتیجہ ہمیشہ تباہ کن رہا ہے۔ ان ممالک میں جہاں لوگوں کو اپنے قائد منتخب کرنے کی آزادی ہے ، وہ ہمیشہ ترقی کرتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ انتخابات اتنے اہم اور ضروری ہیں۔

نتیجہ

انتخابات اور جمہوریت ایک دوسرے کے ضمنی ہیں ، ایک دوسرے کے بغیر تصور بھی نہیں کیا جاسکتا۔ در حقیقت جمہوریت کی ترقی کے لئے انتخابات بہت اہم ہیں۔ اگر کسی جمہوری ملک میں مقررہ وقفوں پر انتخابات نہیں کروائے جاتے ہیں تو پھر خود مختاری اور آمریت کا غلبہ ہوگا۔ لہذا ایک جمہوری ملک میں انتخابات کچھ وقفوں سے ضروری ہیں۔ اور ہر شہری کو ان انتخابات میں آگے سے آگے بڑھکر حصہ لینا چاہیے اور صحیح قائد کا انتخاب کرکے اپنے ملک کے لیے اپنی ذمےداری اور محبت کا اظہار کرنا چاہیے۔

Close