Essay On Father in Urdu

میرے والد محترم میرے لئے ایک رول ماڈل ہیں کیونکہ وہ ایک قابل والد ہیں۔ ان میں وہ ساری صلاحیتیں ہیں جو ایک اچھے باپ کے پاس ہونی چاہیے۔ وہ نہ صرف میرے والد ہیں بلکہ میرے بہترین دوست بھی ہیں جو وقتاً فوقتاً مجھے اچھی اور بری چیزوں سے خبردار کرتے رہتے ہیں۔

میرے والد محترم کسی بھی کام سے کبھی ہار نہیں ماننے اور ہمیشہ آگے بڑھنے کی سیکھ دے کر مجھے حوصلہ دیتے ہیں۔ اس کائنات میں کوئی بھی والد سے بہتر رہنما نہیں ہوسکتا۔ ہر بچہ اپنے والد سے وہ ساری خصوصیات سیکھتا ہے جو زندگی بھر کے حالات کے مطابق اسے ڈھالنے میں مفید ہوتی ہیں۔ ہمیں علم دینے کے لیے ان کے پاس ہمیشہ علم کا انمول ذخیرہ ہوتا ہے جو کبھی ختم نہیں ہو سکتا۔

اچھے والد کی خصوصیات

صبر

صبر میرے والد محترم کی سب سے اہم خوبی ہے کہ وہ ہمیشہ ہمہ وقت صبر کرتے ہیں اور وہ اپنا غصہ کبھی نہیں دیکھاتے۔ ہر حالت میں اور انتہائی سنجیدہ معاملات کو بھی وہ پرامن طور سے سلجھا دیا کرتے ہیں۔

پرہیزی گاری


میں نے ہمیشہ اپنے والد محترم سے یہ سیکھا ہے کہ چاہے کچھ بھی ہو ہمیں کبھی بھی اپنے آپ سے کنٹرول نہیں کھونا چاہئے۔ والد محترم ہر کام کو ہمیشہ روک تھام کے ساتھ ختم کر دیتے ہیں۔ وہ بغیر کسی وجہ کے معمولی معاملات پر بھی مجھ سے یا ماں سے کبھی ناراض نہیں ہوتے۔

نظم و ضبط


میرے والد محترم ہمیشہ ہمیں نظم و ضبط میں رہنا سکھاتے ہیں اور وہ خود بھی نظم و ضبط کا مظاہرہ کرتے ہیں۔ صبح سے رات تک ان کا پورا معمول ڈسپلن سے ہوتا ہے۔ وہ صبح سویرے ہی اٹھ کر نماز فجر ادا کر کے قرآن مجید کی تلاوت کرتے ہیں اور پھر ناشتہ وغیرہ کرکے دفتر چلے جاتے ہیں اور وقت پر واپس آجاتے ہیں۔ یہاں تک کہ وہ مجھے ہر شام باغ میں سیر کے لئے بھی لے جاتے ہیں۔ اس کے بعد وہ مجھے اسکول کے تمام مضامین کا مطالعہ کراتے ہیں۔ اس طرح وہ ہر کام میں نظم و ضبط کو برقرار رکھنے کے عادی ہیں۔

سنجیدگی


والد محترم گھر کے تمام کاموں اور خاندان کے تمام لوگوں اور ان کی صحت کے بارے میں سنجیدہ ہیں۔ وہ کبھی بھی چھوٹی چھوٹی چیزوں کو بھی نظرانداز نہیں کرتے بلکہ ہر چیز کو سنجیدگی سے لیتے ہیں اور ہمارے لئے اس کی اہمیت بیان کرتے ہیں۔

محبت


والد صاحب مجھ سے بہت پیار کرتے ہیں اور کنبے کے تمام لوگوں کے لئے گھر میں کسی بھی طرح کی کمی کی اجازت نہیں دیتے اور ہماری ضروریات کو بھی پورا کرتے ہیں۔ کسی بھی قسم کی غلطی پر ہمیں ڈانٹنے کے بجائے وہ ہمیشہ محبت کے ساتھ سمجھا دیتے ہیں اور غلطیوں کے نتائج کی وضاحت کرتے ہوئے ہمیں پھر سے ایسا نہ کرنے کا بھی درس دیتے ہیں۔

بڑا دل


والد محترم کا دل بہت بڑا ہے۔ کئی بار پیسے نہ ہونے کے باوجود بھی وہ اپنی ضروریات کو بھول جاتے ہیں اور ہماری ضروریات اور بعض اوقات غیر ضروری ضروریات بھی پوری کردیتے ہیں۔ وہ کبھی بھی ہمیں اور گھر کے تمام افراد کی آرزو کی کوئی بھی چیز دے دیتے ہیں۔ والد صاحب غصہ ظاہر کرنے کے بجائے ہمیشہ ہماری غلطیوں کو معاف کردیتے ہیں۔

والد محترم کبھی بھی اپنی پریشانیوں کو ہمیں نہیں بتاتے بلکہ گھر کے لوگوں کی ہر ضرورت اور تکلیف کا پورا خیال رکھتے ہے۔ ان تمام خصوصیات کی وجہ سے والد محترم کی عظمت ظاہر ہوتی ہے اور والد کا دنیا کی کسی بھی چیز سے موازنہ نہیں کیا جاسکتا۔

والد صاحب دنیا میں ہر بچے کے لئے خدا کا چہرہ ہیں۔ وہ اپنے بچوں کو خوشیاں دینے کے لیے اپنی خوشیوں کو بھول جاتے ہیں۔ وہ دن رات اپنے بچوں کے لئے سخت محنت کرتے ہیں اور انہیں ہر وہ سہولت دینا چاہتے ہیں جو انہیں بھی کبھی نہیں ملی۔ ایک چھوٹی سی تنخواہ میں بھی والد بچوں کو اچھی تعلیم دینے کے لیے قرض میں ڈوب جاتے ہیں۔ لیکن بچوں کے سامنے کبھی بھی کوئی پریشانی نہیں دکھاتے ہیں… شاید اسی لئے دنیا میں والدین سب سے اہم ہیں۔

Close