Essay on “How I spent my last Sunday” In Urdu

میں نے گزشتہ اتوار کیسے گُزارا

گذشتہ اتوار کو میں صبح سویرے اٹھا۔ تقریباً 5 بجے کا وقت تھا۔ میرے کچھ دوست ٹام ہاؤس آئے۔ ہم سب ٹہلنے کے لئے دریا کے کنارے گئے۔ یہ ایک بہت ہی خوشگوار وقت تھا۔ قدرت کے حسین مناظر تھے۔ ٹھنڈی ہوا چل رہی تھی۔

پرندے نرم اور میٹھے گیت گا رہے تھے۔ گھاس پر اوس کے قطرے موتیوں کی طرح لگ رہے تھے۔ ہر چیز سبز اور تازہ تھی۔ ہم نے دریا میں تیراکی کا لطف اٹھایا اور قریب آٹھ بجے واپس آئے۔ اس کے بعد میں نے اپنا ناشتہ کیا۔ اس کے بعد میں نے اپنے گھر کا کام کیا اور اپنا سبق تیار کیا۔ اس میں مجھے تقریباً تین گھنٹے لگے۔

تقریباً دوپہر کا وقت تھا۔ میں نے اپنا معمول کا کھانا کھایا۔ اس کے بعد میں نے کچھ دیر کے لئے جھپکی سے لطف اندوز ہوا۔ میں تقریباً 1 بجے اٹھا آسمان پر بادل چھائے ہوئے تھے اور موسم بہت خوشگوار تھا۔ کچھ وقت کے لئے میں نے اپنے چھوٹے بھائیوں اور بہنوں کے ساتھ تاش کھیلا۔

تقریباً تین بجے میں فلم دیکھنے سینما گیا۔ یہ ایک دلچسپ فلم تھی اور میں نے بہت لطف اٹھایا۔ میں شام 6 بجے واپس آیا۔ میں نے اپنی والدہ اور چھوٹے بھائیوں کو یہ کہانی سنائی۔

شام کے آخر میں ، میں اپنے دوستوں کے ساتھ سیر کے لئے نکلا اور تقریباً 9 بجے واپس آیا۔ اب مجھے تھکن سی محسوس ہوئی۔ میں نے رات کا کھانا کھایا اور پھر سونے کے لئے چلا گیا۔ میں نے ایک بہت ہی اچھی نیند کا لطف اٹھایا۔ اگلے دن میں کافی تازگی اور سکون محسوس کیا۔ اس طرح میں نے اپنا آخری اتوار گزارا۔

Close