Essay On Juma In Urdu

جمعہ المبارک پر ایک مضمون

ہفتہ کا چھٹا دن "جمعہ” کہلاتا ہے جو اللّٰہ رب العزت کے نزدیک بہت سی خوبیاں رکھتا ہے۔ قرآن مجید میں یہ بات بھی واضح کی گئی ہے کہ تمام دنوں کا مالک جمعہ ہے۔ اس دن کی اہمیت سے قطعاً انکار نہیں کیا جاسکتا۔ جس طرح اللّٰہِ عز وجل نے رمضان کا مہینہ ، ایام حج ، یا شب قدر وغیرہ کو اہمیت کے مطابق منتخب کیا ہے۔ اسی طرح جمعہ کے دن کو بھی اہمیت والا قرار دیا گیا ہے۔ سال کے دوسرے دن اللّٰہ سبحانہ وتعالیٰ نے ہفتے کے دوسرے دنوں سے زیادہ جمعہ کی اہمیت کا انتخاب کیا ہے اور اس کی فضیلت کو بیان کیا۔

جمعہ کی خوبیاں

  • جمعہ کی ان گنت نعمتیں ہیں جن کا کسی ایک مضمون میں خلاصہ نہیں ہوسکتا ہے۔ تاہم کچھ برکتیں ہیں جو ہمیں بتاتی ہیں کہ جمعہ ہمارے لئے کیا اہمیت رکھتا ہے۔
  • جمعہ کے دن میں ایک با برکت گھنٹہ ہے جس کے دوران ایک شخص کو اللّٰہ سبحانہ وتعالیٰ نے حلال اور اچھی چیز عطا کی ہیں جس کے لئے وہ دعا کرتا ہے۔ جمعہ کا یہ مبارک وقت ‘عصر سے مغرب تک تلاش کیا جا سکتا ہے۔
  • ہر دوپہر جہنم کی گرمی میں اضافہ ہوتا ہے۔ تاہم جمعہ کی برکات کے ذریعہ یہ جمعہ کے روز نہیں کیا جاتا۔ لفظ جمعہ سے مراد ہے کہ جمعہ کے دن سے زیادہ کوئی فضیلت والا دن نہیں ہے "وہ مسلمان جو رات کو یا جمعہ کے دن گزر جاتا ہے اللّٰہ تبارک وتعالیٰ اسے قبر کے عذاب سے بچاتا ہے۔
  • اس کا تعلق امام احمدرضا خان رحمہ اللہ سے ہے کہ انہوں نے کہا کہ "بعض پہلوؤں میں جمعہ کی رات کا درجہ لیل القدر سے بھی اونچا مانا گیا ہے۔ اس کی ایک وجہ یہ بھی ہے کہ اس رات ہی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اور ان کی ماں کے رحم کا وجود ظاہر ہوا ہے۔ خضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کد اس دنیا میں نمودار ہونا دنیا اور آخرت دونوں میں بہت زیادہ خیر و برکت کا باعث مانا گیا ہے اور اس کا شمار نہیں کیا جاسکتا۔ "

جمعہ کے لئے تیاریاں

  • ہمیں جمعرات سے ہی جمعہ المبارک کی تیاری کرنی چاہئے۔
  • اللّٰہ پاک نے قرآن پاک کے 28 پارہ سورہ جمعہ کی آیات 9-10 میں فرمایا ہے:
  • ” اے ایمان والو! جب جمعہ کے دن نماز جمعہ کی کے لئے اذان دی جائے تو اللّٰہ کی یاد کے لئے جلدی کرو اور کاروبار چھوڑ دو اگر تم جانتے ہو تو یہ تمہارے لئے بہتر ہے۔”
  • آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
  • "الجموع (جمعہ کی درمیانی دن کی نماز) معاشرے کے ہر مسلمان پر فرض ہے سوائے چار کے: غلام ، ایک عورت ، ایک بچہ ، یا کوئی شخص جو بیمار ہے۔
  • جمعہ کے دن نہانا ہر بالغ شخص پر فرض ہے۔ نماز جمعہ کے لئے وضو صحیح طریقے سے ادا کرنا ضروری ہے۔ لیکن زیادہ بہتر نہانا ہے۔ جمعہ کا غسل انسان کے ہر گناہ کو جڑ سے نکال دیتا ہے۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم ارشاد فرماتے ہیں۔
  • “اے مسلمانو! اللّٰہ تعالٰی نے اس دن (جمعہ) کو ’عید‘ کا دن بنا دیا ہے۔ لہذا اس دن غسل کرو اور جس کے پاس خوشبو ہے وہ اسے لگائیں اور مسواک کا استعمال کریں۔ "

جب کوئی شخص جمعہ کے دن پاکی و تقویت کے لئے غسل کرتا ہے اور پھر مسجد میں سب سے پہلے جاتا ہے تو وہ اس شخص کی طرح ہوتا ہے جو اللّٰہ کی رضا کے حصول کے لئے ایک اونٹ کو قربانی کے طور پر پیش کرتا ہے۔ اور اسی طرح جو اس کے بعد آتا ہے وہ اس کی طرح ہوتا ہے جو اللّٰہ کی رضا حاصل کرنے کے لئے گائے کو پیش کرتا ہے۔ اور جو تیسرے وقت آتا ہے وہ اس کی مانند ہے جو سینگوں والے مینڈھے کی قربانی پیش کرتا ہے۔ اور جو چوتھے وقت آتا ہے وہ اس کی مانند ہوتا ہے جو مرغی پیش کرتا ہے۔ اور جو پانچویں وقت آتا ہے وہ اس کی طرح ہوتا ہے جو انڈا پیش کرتا ہے۔ اور جب امام منبر پر چڑھ جاتے ہیں تو فرشتہ جو امام کے آنے سے پہلے مسجد میں آنے والوں کے نام لکھتے ہیں خطبہ سننے کے لئے قریب ہوجاتے ہیں۔

نماز جمعہ


نماز جمعہ واقعی اہم ہے۔ جو لوگ تین ہفتوں تک نماز جمعہ کو نظرانداز کرتے ہیں اللّٰہ تبارک وتعالیٰ ان کے دلوں پر مہر لگا دیتا ہے اور وہ غافل ہو جاتا ہے۔ جمعہ المبارک کی نماز ہر ایک انسان پر واجب ہے اور اس کی تائید قرآن سنت اور مسلمانوں کے اجتماع سے ہوتی ہے۔ یہ اسلام کی مخصوص خصوصیات میں ایک اہم مقام رکھتا ہے۔ جو شخص نماز جمعہ کی واجب حیثیت پر یقین نہیں کرتا ہے وہ شخص اسلام میں داخل نہیں ہے۔

جو شخص جمعہ کے دن سورہ کہف پڑھے گا اس کے لئے پاؤں کے نیچے سے آسمان کے بادلوں تک روشنی ہوگی جو قیامت کے دن اس کے لئے چمک دیتی رہے گی اور اس کے درمیان اس کو معاف کردیا جائے گا۔

آپ صلی اللّٰہ علیہ وسلم نے فرمایا :
"جو شخص سورہ کہف کی پہلی دس آیات کو حفظ کرے گا وہ دجال کے فتنے سے محفوظ رہے گا”

جمعہ کے دن نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی ذات پر کثرت سے درود شریف پڑھنا چاہیے کیونکہ اس دن نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم پر درود شریف پڑھنے کا بہت ثواب ہے۔

ان ساری نعمتوں کو مدنظر رکھتے ہوئے ہمیں یہ سمجھنا چاہئے جمعہ المبارک عید کا دن ہے۔ یہ دن ہمیں اپنے آپ کو تمام گناہوں سے آزاد کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے اور یہ وہ دن ہے جہاں واقعی اللہ تعالی ہمارے گناہوں کو معاف کرتا ہے۔

یہ صرف چند خصوصیات ، خوبیاں ، اور ہفتے کے بہترین دن کی برکات ہیں۔ اللہ تبارک وتعالی اور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں بتایا ہے کہ یہ تمام بنی نوع انسان کے لئے کتنا بڑا دن ہے بطور مسلمان ہم جمعہ کے صحیح معنی اور اہمیت کو جانتے ہیں۔ ہم سب کہہ سکتے ہیں کہ بھلائی کا شکریہ یہ جمعہ ہے کہ اللہ ہمیں ہدایت اور سیدھے راستے پر رکھے ، اور اپنے ارادوں کو خالص طور پر اس کی خاطر بنائے ، اور ہمیں اسلام میں فہم عطا کرے۔ آمین

Close