نظم و ضبط مضمون

نظم و ضبط ایک ایسی چیز ہے جو ہر شخص کو اپنے کنٹرول میں رکھتی ہے۔ یہ انسان کو زندگی میں ترقی اور کامیابی کے حصول کی ترغیب دیتی ہے۔ ہر ایک کو اپنی زندگی میں نظم و ضبط کو مختلف شکل میں اپنانا چاہیے۔ کچھ لوگ اسے اپنی زندگی کا حصہ سمجھتے ہیں اور کچھ نہیں۔یہ ایک ہدایت نامہ ہے کہ انسان کو سیدھے راستے پر گامزن کرتی ہے۔

نظم و ضبط کی اہمیت اور اقسام

نظم و ضبط کے بغیر کسی بھی شخص کی زندگی مدھم اور غیر فعال ہوجائے گی۔ نیز نظم و ضبط والا شخص دوسرے لوگوں کے مقابلے میں نفیس انداز میں زندگی گزار سکتا ہے۔

مزید یہ کہ اگر آپ کا کوئی منصوبہ ہے اور آپ اسے اپنی زندگی میں نافذ کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو نظم و ضبط کی ضرورت ہے۔ نظم و ضبط چیزوں کو سنبھالنا آسان بناتا ہے اور بالآخر آپ کی زندگی میں کامیابی لاتا ہے۔

اگر نظم و ضبط کی اقسام کے بارے میں بات کی جائے تو وہ عام طور پر دو قسم کے ہوتے ہیں۔ پہلی ایک نظم و ضبط کی حوصلہ افزائی ہے اور دوسرا خود نظم و ضبط ہے۔

حوصلہ افزائی کی نظم و ضبط وہ چیز ہے جسے دوسروں نے ہمیں سکھایا یا ہم دوسروں کو دیکھ کر سیکھتے ہیں۔ جب کہ خود نظم و ضبط اندر سے آتا ہے اور ہم اسے خود ہی سیکھتے ہیں۔ خود نظم و ضبط کے لیے دوسروں کی طرف سے بہت حوصلہ افزائی اور تعاون کی ضرورت ہوتی ہے۔ سب سے بڑھ کر بغیر کسی غلطی کے اپنے روزمرہ کے شیڈول پر عمل کرنا بھی نظم و ضبط کا حصہ ہے۔


نظم و ضبط کی ضرورت

ہمیں زندگی میں تقریباً ہر جگہ نظم و ضبط کی ضرورت ہے۔ لہذا بہتر یہی ہے کہ ہماری زندگی کے ابتدائی مرحلے سے ہی نظم و ضبط کو بروئے کار لایا جائے۔ خود نظم و ضبط کا مطلب مختلف لوگوں کے لئے مختلف چیزیں ہیں۔ طلباء کے لئے اس کے معنی الگ ، ملازم کے لئے مختلف ہیں اور بچوں کے لئے اس کے معنی مختلف ہیں۔

مزید یہ کہ زندگی اور ترجیح کے مراحل کے ساتھ نظم و ضبط کے معنی بدل جاتے ہیں کیونکہ اس کے لئے بہت محنت اور لگن کی ضرورت ہوتی ہے۔ نیز اس کو مثبت دماغ اور صحت مند جسم کی ضرورت ہوتی ہے۔ کسی کو نظم و ضبط کے لیے سختی اختیار کرنی ہوگی تاکہ وہ کامیابی کی راہ کو کامیابی کے ساتھ مکمل کر سکے۔

نظم و ضبط کے فوائد

شاگرد ایک سیڑھی ہے جس کے ذریعے انسان کامیابی حاصل کرتا ہے۔ نظم و ضبط سے شاگرد کو زندگی میں اپنے مقاصد پر توجہ دینے میں مدد ملتی ہے۔ نیز اسے وہ مقصد سے الگ نہیں ہونے دیتا۔

اس کے علاوہ اس فرد کے ذہن اور جسم کو قواعد و ضوابط کا جواب دینے کے لئے تربیت دے کر انسان کی زندگی میں کمال لاتا ہے جو معاشرے کا ایک مثالی شہری بننے میں اس کی مدد کرتا ہے۔

اگر ہم پیشہ ورانہ زندگی کے بارے میں بات کرتے ہیں تو نظم و ضبط والے شخص کو اس شخص سے زیادہ مواقع ملتے ہیں جو غیر نظم و ضبط ہے۔ نیز یہ فرد کی شخصیت میں ایک غیر معمولی جہت کا اضافہ ہو جاتا ہے۔ اس کے علاوہ وہ شخص جہاں بھی جاتا ہے لوگوں کے ذہنوں پر مثبت اثر ڈالتا ہے۔

آخر میں ہم یہ کہہ سکتے ہیں کہ نظم و ضبط کسی کی بھی زندگی کا ایک کلیدی عنصر ہے۔ ایک شخص صرف تب ہی کامیاب ہوسکتا ہے جب وہ سختی سے صحت مند اور تادیبی زندگی گزارے۔ اس کے علاوہ نظم و ضبط بھی بہت ساری طریقوں سے ہماری مدد کرتا ہے اور ہمارے آس پاس کے فرد کو نظم و ضبط کی طرف راغب کرنے کے لئے تحریک دیتا ہے۔ سب سے بڑھ کر نظم و ضبط انسان کو کامیابی حاصل کرنے میں مدد دیتا ہے جو وہ زندگی میں چاہتا ہے۔

Advertisements