ڈولفن مچھلی پر ایک مضمون

  • ڈولفنز انتہائی ذہین سمندری ستنداری جانور ہیں جو پانی میں رہتی ہیں لیکن اپنے سر کے اوپری حصے پر بھوسے کے ذریعے سانس لیتی ہیں۔ یہ ایک قابل ذکر مخلوق ہیں جنہوں نے شکار اور شکار کے لئے ایکولوکیشن نامی سونار کی ایک شکل تیار کی ہے۔ یہ ایک بہت ہی دوستانہ مجاز اور زندہ دل جانور ہیں۔
  • ڈولفن سمندری پستان دار جانور ہیں جو وہیلوں اور پورپوائسز سے بہت گہرا تعلق رکھتی ہیں۔ ڈولفن دانت والے وہیل کے کنبے کا حصہ ہیں جس میں آرکاس اور پائلٹ وہیل شامل ہیں۔ یہ ایک پستان دار جانور ہیں اور اپنے سر کے اوپری حصے پر بھوسے کے ذریعے سانس لیتی ہیں۔
  • ڈولفن تقریباً 4 فٹ چوڑی 9.5 میٹر لمبی اور اس کا وزن تقریباً 90 سے 100 کلوگرام تک ہو سکتا ہے۔ اس کے وزن کی وجہ سے یہ پانی میں رہنے والے جانوروں میں دوسرے نمبر پر شمار کی جاتی ہے۔
  • ڈولفن کی تقریباً چالیس اقسام ہیں اور وہ دنیا بھر میں پائی جاتی ہیں۔ زیادہ تر براعظم کے سمتل علاقوں میں آسانی سے ان کو دیکھا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ڈالفن اتھلے پانیوں میں بھی پائی جاتی ہے۔ ڈولفن کی پانچ قسمیں میٹھے پانی یا ندیوں میں رہتی ہیں۔
  • ڈولفن گوشت خور ہیں اور زیادہ تر مچھلی اور اسکویڈ کھاتے ہیں۔ ڈولفن پانچ سو سے زیادہ سماجی گروپوں میں رہتی ہیں۔ وہ شکار کا پتہ لگانے کے لئے بازگشت کا استعمال کرتی ہیں اور اکثر مچھلیوں کے قافلوں کو گھیر کر ان کو پھنسانے اور قافلے میں گھومتی پھرتی چھوٹی مچھلیوں کو پکڑ کر ایک ساتھ شکار کرتی ہیں۔
  • ڈولفن مچھلی کو کھانا کھلانے کے لئے سمندری برڈ ، دیگر وہیل اور ماہی گیری کشتیاں بھی چلائی گئی ہیں جن کی مدد سے ان کو کھانا کھلانے میں آسانی ہوگئی ہے۔
  • ڈولفن جانوروں میں سب سے زیادہ ذہین سمجھی جانے والی جانور ہیں۔ وہ دوستانہ اور انتہائی زندہ دل جانور ہیں۔ ان کی تربیت کرنا بھی آسان ہے۔ ان خصوصیات نے انہیں بہت سارے لوگوں کا پسندیدہ جانور بنا دیا ہے۔
  • ماہرین حیاتیات کا خیال ہے کہ ڈولفن بحری جہازوں کے ساتھ ساتھ تیراکی کر کے توانائی کا تحفظ کرتی ہیں۔ یہ ایک مشق جس کو رکوع کے نام سے جانا جاتا ہے۔ ڈولفن رنگ میں مختلف ہوتی ہیں لیکن وہ عام طور پر اپنے باقی جسموں سے زیادہ گہری کمر کے ساتھ بھوری رنگ کی ہوتی ہیں۔ زیادہ تر ڈولفن لمبی عمر کی ہوتی ہیں۔ یہ اندازہ لگایا گیا ہے کہ کچھ ڈولفن کی عمر 100 سال سے زیادہ عرصہ تک ہو جاتی ہے۔
  • ڈولفنز سال بھر ساتھی کے ساتھ رہتی ہیں۔ ماہرین حیاتیات کے مطابق اس کا حمل 9 سے 17 ماہ تک رہتا ہے۔ ان کو عام طور پر صرف ایک بچہ ہوتا ہے۔ جب اس کی پیدائش کا وقت ہے تو مادہ اپنے آپ کو ساتھی سے دور کر دیتی ہے وہ اس وقت کے دوران اکثر پانی کی سطح کے قریب جاتی رہتی ہے۔ جیسے ہی بچہ پیدا ہوتا ہے تو ڈولفن اس کو جلد سطح پر لے جاتی ہے تاکہ وہ اپنی پہلی سانس لے سکے۔ بچہ 11 ماہ سے 2 سال تک اس کی پرورش میں رہتا ہے اور جب تک کہ اس کی عمر 3 سے 8 سال کے درمیان نہ ہو جاتی ہے وہ اپنی ماں کا ساتھ نہیں چھوڑتا ہے۔
  • ڈولفن خطرے میں ہیں کیونکہ سمندروں کو آلودہ کیا جارہا ہے۔ وہ اپنا مسکن بھی کھو رہے ہیں اور بہت سارے ممالک اب بھی ڈولفن کو شکار کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ ماہی گیری کے جالوں میں بھی ڈالفن کی آبادی کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔