Advertisement

میرے باغ پر ایک مضمون

ایک ایسی جگہ جس کے کنارے بہت سارے پھولوں اور مختلف قسم کے چھوٹے چھوٹے پودوں سے گھیرے ہوئے ہوں اور درمیان میں سبز رنگ کی گھاس انسان کے دل کو چھو لے، تو ایسی جگہ کو باغ یا باغیچہ کہتے ہیں۔ ہر گھر میں ایک باغیچے کا ہونا بہت ضروری ہے کیونکہ یہ واحد جگہ ہے جہاں ایک شخص مصروف زندگی سے راحت حاصل کرسکتا ہے۔ اس کے علاوہ گھر میں باغ ہونا صحت کے بہت سے فوائد کا خیرمقدم کرتا ہے۔ مثال کے طور پر ایک باغ میں بہت سے پودے ہوتے ہیں جو ہمیں آکسیجن دیتے ہیں۔

Advertisement

مزید یہ کہ صبح کے وقت پھولوں کی خوشبو کسی بھی شخص کے ذہن کو تازگی بخش سکتی ہے۔ تاہم اس دور میں جگہ کی عدم دستیابی کی وجہ سے لوگ باغ نہیں بنا پاتے ہیں۔ اور کچھ یہ بھی سمجھتے ہیں کہ یہ جگہ کی بربادی ہے۔ تو اسی کی وجہ سے کئی گھر میں باغات موجود نہیں ہوتے ہیں۔ دوسری طرف گھروں میں باغات ہونا ضروری ہیں۔ پرامن زندگی گزارنے کے لئے ایک باغ اہم کردار ادا کرتا ہے۔

Advertisement

میرا باغ

میرے باغ میں مختلف قسم کے پودے ہیں۔ اس میں طرح طرح کے پھول بھی ہیں جیسے گلاب ، سورج مکھی ، للی ، گل داؤدی وغیرہ۔ یہ پھول اپنی بہترین خوشبو سے میرے باغ کو حسین اور رنگین بنا دیتے ہیں۔ ان پھولوں کے رنگ باغ کو اور زیادہ خوبصورت بنا دیتے ہیں۔

Advertisement

میرے باغ میں مختلف سبزیاں بھی اگی ہیں۔ مثال کے طور پر سبزیوں میں جیسے ٹماٹر ، گاجر ، میٹھا آلو sweet potato ، گوبھی ، مرچ ، وغیرہ۔ یہ سبزیاں اگانے میں سب سے آسان ہیں۔ اس کے علاوہ ان کے صحت سے متعلق مختلف فوائد ہیں۔ مزید برآں میرا یہ باغ یہ یقینی بناتا ہے کہ سبزیاں تازہ اور کسی بھی کیمیکل سے پاک ہوں۔

باغ کے ایک حصے میں گھاس ہے۔ یہ گھاس کسی بھی طرح کی ورزش کے لیے ایک بہترین جگہ ہے۔ اس میں نرم گھاس کا گراؤنڈ ہے جہاں بچے مختلف کھیل کھیلتے ہیں۔ کھیل کھیلتے وقت اگر کوئی گر جاۓ تو بھی اس کو چوٹ نہیں لگتی ہے۔ میرے باغ میں ایک جھولا بھی ہے جو مجھے بہت پسند ہے۔ کیونکہ میں اس پر جھومتے ہوئے گھنٹے گزار سکتی ہوں۔ کبھی کبھی میں اپنا سارا دن باغ میں وہاں اپنے تمام کاموں کو مکمل کرنے میں صرف کر دیتی ہوں۔ لیکن یہ تب ہی ممکن ہے جب میری چھٹی ہو۔

Advertisement

باغبان

میرے والد کو باغ کی دیکھ بھال کرنا بہت پسند ہے۔ وہ واحد شخص ہیں جنہوں نے پوری طرح سے اس باغ کو قائم کیا ہے۔ میرے والد فطرت پسند ہیں لہذا وہ اپنے مصروف شیڈول سے وقت نکالتے ہیں اور باغ کی دیکھ بھال کرتے ہیں۔ وہ ہمیشہ باغ میں نئی ​​چیزوں کو اگانے کی کوشش کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر پچھلے ہفتے وہ پھولوں کی کچھ نئی اقسام لے کر آئے تھے۔ ان میں سے کچھ کوہ پیما ، بلب اور بارہماسی تھے۔

اس کے نتیجے میں میرا باغ اب پھولوں سے بھرا ہوا ہے اور سب سے چمکدار ہے۔ میرے والد کے علاوہ ایک اور شخص ہے جسے میرے والد نے باغ کی دیکھ بھال کے لئے مقرر کیا ہوا ہے۔ کیونکہ والد کو کئی بار گھر سے دور رہنا پڑتا ہے لہذا مالی صبح اور شام کے وقت آتا ہے اور پودوں کی دیکھ بھال کرتا ہے۔

Advertisement

میرے باغ میں پرندے

میں اپنے باغ میں ہر روز صبح کو بہت سارے پرندوں کی چہچہاہٹ سن سکتی ہوں۔ چڑیا ، کبوتر اور انڈین مینا جیسے پرندے ہمیں صبح بیدار کرنے آتے ہیں۔ مور بھی کبھی کبھار باغ میں آ جاتے ہیں۔ اس وقت پورا کنبہ اکٹھا ہوتا ہے تاکہ خوبصورت پرندوں کو دیکھ سکیں۔ ان خوبصورت پرندوں کی چہچہاہٹ سن کر ہر ایک کا دل خوش ہو جاتا ہے۔ آخر میں میں یہ کہوں گی کہ میرے باغ میں گذارا ہوا وقت پورے دن کا سب سے خوبصورت وقت ہوتا ہے۔

Advertisement

Advertisement

Advertisement