جیسا کہ ہم سب جانتے ہی ہیں کہ آجکل ہماری زندگی بہت اُلجھی ہوئی ہے اور مصروفیات میں گھری ہوئی ہے۔ اور یہ ساری مصروفیات صرف اور صرف پیسہ کمانے کے لیے ہیں۔ ہمیں پیسہ کمانے کے لئے دن بھر بہت سے کام کرنے پڑتے ہیں اور پیسہ کمانے کے چکّر میں یہ بھول جاتے ہیں کہ ہماری صحت کا خیال رکھنا بھی ہمارے لیے بہت ضروری ہے اور یہ بھی بھول جاتے ہیں کہ اچھی صحت ہماری صحت مند زندگی کے لئے بھی ضروری ہے۔ ہم جھوٹی رقم کمانے کے لیے وقت پر کھانا ، ورزش کرنا ، آرام کرنا وغیرہ بھی بھول جاتے ہیں۔ ہمیں یہ نہیں بھولنا چاہئے کہ ہماری زندگی میں حقیقی دولت ہماری صحت ہے۔ ہر ایک کے لئے یہ سچ ہے کہ ، "صحت دولت ہے” *Health is wealth*۔

اچھی صحت تناؤ کو کم کرتی ہے اور تکلیف کے بغیر صحت مند زندگی کو فروغ دیتی ہے۔ ہمیں اپنی صحت سے ہمیشہ آگاہ رہنا چاہئے اور صحت سے متعلق باقاعدگی سے چیک اپ بھی کرواتے رہنا چاہئے۔ اچھی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے ہمیں تازہ پھل ، سلاد ،ہری سبزیاں ، دودھ ، انڈے ، دہی وغیرہ کی متوازن غذا کھانی چاہئے۔ کچھ جسمانی سرگرمیاں ، مناسب آرام ، حفظان صحت ، صحت مند ماحول ، تازہ ہوا اور پانی ، ذاتی حفظان صحت وغیرہ بھی اچھی صحت کے لیے ضروری ہیں۔ ہسپتالوں کے سامنے بھیڑ کو کم کرنے کے لئے اچھی صحت کو برقرار رکھنا ایک اچھی عادت ہے ، جو والدین کی مدد سے بچپن ہی سے سیکھنی چاہئے۔

پہلے وقتوں میں ، زندگی اتنی مصروف نہیں تھی۔ زندگی ان دنوں کے مقابلے میں صحتمند ماحول کے ساتھ بہت آسان اور بہت سارے چیلنجوں سے پاک تھی۔ لوگ صحتمند تھے کیونکہ وہ اپنی روزمرّہ کی زندگی کے تمام کام اپنے ہاتھوں اور جسم سے انجام دیتے تھے۔ لیکن آج ٹکنالوجی (Technology) کی دنیا میں زندگی بہت آسان اور آرام دہ اور پرسکون ہوچکی ہے لیکن اسکا ایک نقصان یہ بھی ہوا ہے کہ لوگ مشینوں کا استعمال کرتے کرتے خود سے کام کرنا ہی بھول گئے ہیں اور بدن کے زیادہ حرکت نہ کر پانے کی وجہ سے ہی آج ہمارے جسم میں بیماریاں جلدی آ جاتی ہیں۔

آج کل آسان زندگی گزارنا ممکن نہیں ہے کیونکہ ہر ایک شخص دوسرے سے بہتر زندگی گزارنے کے لئے زیادہ سے زیادہ رقم کمانا چاہتا ہے لیکن اس رقم کو صحیح طریقے سے صرف کرنے کا ہنر کسی کسی کے پاس ہوتا ہے۔ ہمیں چاہئے کہ اس رقم کا صحیح استعمال کرکے اپنی صحت کو بہتر بنائیں کیونکہ انسان کتنی بھی مشکل نوکری یا بزنس کرے وہ اپنی روزی روٹی کمانے کی خاطر ہی کرتا ہے اور اگر ہماری صحت ہی اچھی نہ ہو گی تو ہم کوئی بھی کام اچھے سے سر انجام نہیں دے پائیں گے۔

آج کل انسان زندگی کو بہتر گزارنے کے لیے ہر طرح کے اقدامات اٹھائے جا رہا ہے لیکن اسے اپنی صحت کا خیال بالکل بھی نہیں ہے۔ موجودہ دور میں طرح طرح کی فیکٹریوں اور کارخانوں سے نکلنے والے دھویں نے تازہ ہوا کو خراب کردیا ہے جس کی وجہ سے تازہ ہوا کا ملنا دن بدن کم ہوا جا رہا ہے کیونکہ ، ہر چیز؛ مثال کے طور پر ہوا ، پانی ، ماحولیات ، کھانا وغیرہ متاثرہ اور آلودہ ہوچکے ہیں۔ اگر ہمیں اپنے ماحول اور فضا کو پاکیزہ اور صاف بنانا ہے تو ہمیں چاہیے کہ ہم زیادہ سے زیادہ درخت لگائیں اور پلاسٹک اور تھیلی کا استعمال کم سے کم کریں۔

اسی طرح صحتمند جسم کے لئے صحیح وقت پر صحت مند کھانا بہت ضروری ہے ، جو صرف متوازن کھانے سے ہی ممکن ہے۔ یہ ہمارے جسم کی مناسب نشو و نما کو فروغ دیتا ہے ، جو ہمیں ذہنی ، جسمانی اور معاشرتی طور پر تندرست رکھتا ہے۔ اچھی صحت کی مدد سے ہم زندگی کی کسی بھی خراب صورتحال کا مقابلہ کرسکتے ہیں۔ ہمیں ہمیشہ یہ بات یاد رکھنی چاہئیے کہ ہماری خوشحال زندگی کے لیے ہمارا صحتمند رہنا بہت ضروری ہے اور اسکے لیے ہمیں ہمیشہ وقت پر اپنے کھانے پینے کا خیال رکھنا چاہئیے اور اسکے علاوہ تازہ ہوا، جسمانی سرگرمی و ورزش، رات کو صحیح وقت پر سونا اور صبح جلدی اُٹھ کر ٹہلنا یا دوڑنا اور وقت وقت پر آرام کرنا وغیرہ کا خیال رکھنا چاہئے۔

Advertisements