Advertisement



Advertisement

میری پسندیدہ کتاب پر مضمون

کتابیں وہ دوست ہیں جو کبھی بھی آپ کا ساتھ نہیں چھوڑتیں۔ مجھے یہ کہاوت بہت سچی معلوم ہوتی ہے کیونکہ کتابیں ہمیشہ میرے لئے موجود ہوتی ہیں جب مجھے ان کی ضرورت ہوتی ہیں۔

مجھے کتابیں پڑھنے کا بہت شوق ہے۔ ان میں وہ طاقت ہوتی ہے کہ وہ ہماری جگہوں سے ہٹائے بغیر دنیا کے سفر میں ہماری مدد کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ کتابیں ہمارے تخیل کو بھی بڑھاتی ہیں۔ بڑے ہوکر میرے والدین اور اساتذہ نے ہمیشہ مجھے پڑھنے کی ترغیب دی۔ انہوں نے مجھے پڑھنے کی اہمیت سکھائی۔ اس کے بعد میں نے متعدد کتابیں پڑھی ہیں۔ تاہم ایک کتاب کی سیریز جو ہمیشہ میری پسندیدہ رہے گی وہ ہے ہیری پوٹر۔ یہ میری زندگی کا سب سے دلچسپ مطالعہ ہے۔ میں نے اس سلسلے کی ساری کتابیں پڑھی ہیں ، پھر بھی میں نے انھیں دوبارہ پڑھا کیونکہ مجھے کبھی اس کا غضب نہیں آتا۔

Advertisement

ہیری پوٹر سیریز

ہیری پوٹر کتابوں کی ایک سیریز تھی جو ہماری نسل کے ایک نامور ادیب جے-کے رولنگ کی تصنیف کردہ تھی۔ یہ کتابیں طلسماتی دنیا اور اس کے کام کو ظاہر کرتی ہیں۔ جے-کے رولنگ اس دنیا کی تصویر کو باندھنے میں اتنی کامیاب رہی ہے کہ وہ پڑھنے پر حقیقی محسوس ہوتی ہے۔ اگرچہ اس سیریز میں سات کتابیں ہیں ، لیکن مجھے اس میں سے ایک خاص کتاب پسند ہے۔ جو "آگ کا گولبٹ” ہے۔

Advertisement

جب میں نے کتاب پڑھنا شروع کیا تو اس نے خاص طور پر میری توجہ اپنی طرف کرلی۔ اگرچہ میں نے پچھلے تمام حصوں کو پڑھ لیا تھا ، لیکن کسی بھی کتاب نے میری توجہ اس طرح نہیں لی تھی جیسے اس نے کیا تھا۔ اس نے طلسمی دنیا میں ایک بڑا تناظر پیش کیا۔ اس کتاب کے بارے میں مجھے سب سے زیادہ دلچسپی دینے والی چیزوں میں سے ایک دوسرے وزرڈ اسکولوں کا تعارف ہے۔ ٹری وزرڈ ٹورنامنٹ کا تصور ہیری پوٹر سیریز میں آنے والے سب سے شاندار ٹکڑوں میں سے ایک ہے۔

اس کے علاوہ ، اس کتاب میں میرے کچھ پسندیدہ کردار بھی شامل ہیں۔ جس وقت میں نے وکٹر کروم کے داخلے کے بارے میں پڑھا ، مجھے ستارہ مارا گیا۔ اس کردار کی شخصیت جو رولنگ نے بیان کی ہے وہ محض شاندار ہیں۔ مزید ، اس نے مجھے سیریز کا ایک بڑا پرستار بنادیا۔اس لیے میں اس کتاب کو بہت پسند نہیں کرتی ہوں۔

Advertisement
Advertisement

Advertisement

Advertisement