Meri Maa Essay in Urdu

ماں خدا کی ایک بہت بڑی نعمت ہے، اور اسی ذات کے ذریعے اللّٰہ تعالیٰ ہماری تربیت اور حفاظت کرتا ہے۔ کیونکہ ظاہری طور پر خدا ہر جگہ ہماری مدد کرنے والا نہیں ہوسکتا اسی وجہ سے اس نے ماں جیسی عظیم نعمت کو ہمارے لئے پیدا کیا۔ آج تک کوئی بھی انسان ماں سے زیادہ شفقت کرنے والا اور پیار دینے پیدا نہیں ہوا ہے۔

ماں وہی ہے جو ہمیں جنم دیتی ہے اور ہماری دیکھ بھال بھی کرتی ہے۔ ماں کا رشتہ دنیا میں سب سے زیادہ قابلِ احترام ہے۔ یہی وجہ ہے کہ دنیا میں اکثر زندگی دینے والی اور قابل احترام چیزوں کو ماں کہا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ ماں کو محبت اور قربانی کی علامت سمجھا جاتا رہا ہے۔

تاریخ ایسے بہت سارے واقعات کی تفصیل کے ساتھ پُر ہے جس میں ماؤں نے اپنے بچوں کے لئے طرح طرح کے غم برداشت کرتے ہوئے اپنا سب کچھ قربان کر دیا۔ یہی وجہ ہے کہ ماں کا یہ رشتہ ابھی بھی پوری دنیا میں ایک قابلِ احترام اور اہم رشتہ سمجھا جاتا ہے۔

ماں وہ پاک شخصیت ہے جو خود تو بنجر ہوجاتی ہے لیکن اپنے بچوں کی مناسب دیکھ بھال کرنے کے بعد وہ ان کی رہنمائی کرتی ہے اور انہیں زرخیز زمین کی طرح بناتی ہے۔

ماں ہمیشہ ہماری خوشی میں خوش ہوتی ہے۔ اسے کوئی دولت نہیں چاہئے ، اسے صرف اپنے بچوں کی محبت کی ضرورت ہے۔ ماں ہمیشہ ہمارے گھر والوں کی خوشی کے لیے سوچتی ہے۔ دن رات ہماری خدمت میں مشغول رہتی ہے لیکن وہ کبھی یہ نہیں کہتی کہ میں تھک گئی ہوں یا میں مزید کام نہیں کر سکتی۔

کوئی دوسرا شخص اتنی قربانی نہیں دے سکتا جتنا ماں کرتی ہے۔ ماں ہماری پیدائش سے پہلے ہی ہمارا خیال رکھنا شروع کر دیتی ہے۔ اسے ہماری پیدائش کے وقت ناقابلِ برداشت تکلیفوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے، پھر بھی وہ خوشی خوشی ہمارے تمام مصائب کو برداشت کرکے خوش ہوتی ہے۔

بچپن میں وہ ہماری دیکھ بھال کرتی ہے ، ہماری لاعلمی باتوں کو نظر انداز کرتی ہے اور ہمیں بخش دیتی ہے۔ ماں صبح سویرے اٹھتی ہے ، وہ ہمیں وقت پر کھانا دیتی ہے ، وقت پر اسکول جانے کے لئے تیار کرتی ہے۔ وہ سارا دن گھر کا کام کرتی ہے۔ اس کے بعد جب ہم گھر واپس آتے ہیں تو ہم سے مسکراتے ہوئے اپنی حرکت کے بارے میں پوچھتی ہے اور ہم سب کے سونے کے بعد وہ سوتی ہے۔ صرف ماں ہی اتنا بڑا کام کر سکتی ہے۔

کبھی ہم نے سوچا کہ ماں ہمارے لئے یہ سب کیوں کرتی ہے؟ کیوں کہ وہ صرف اور صرف ہم سے پیار کرتی ہے۔ وہ دنیا کے دوسرے لوگوں کی طرح نہیں ہے جو آپ کو خود غرضی کے لیے محبت کرے۔

ماں ہماری پہلی استاد ہے۔ وہ ہمیں اچھی تعلیم دیتی ہے اور معاشرے میں ایک اچھا انسان بنا دیتی ہے ۔وہ ناکامی اور کامیابی دونوں میں ہمارے ساتھ کھڑی ہوتی ہے۔ جب ہم مایوس ہوتے ہیں تو وہ امید کی روشنی کی طرح ہمارے ساتھ چلتی ہے اور ہماری رہنمائی کرتی ہے۔

اگر ماں زندگی بھر ہمارے لئے بہت کچھ کرتی ہے تو ہمارا فرض ہے کہ ہم بھی ماں کے لئے کچھ کریں۔ ان کا ہر وقت خیال رکھیں ، اسے وہ سب خوشی دینے کی کوشش کرنی چاہئے جو آج تک وہ ہمیں دے رہی ہے۔

ہمیں ہر روز ماں کی دعاؤں کو لینا چاہئے کیوں کہ جب ہمیں اس کی دعائیں مل جاتی ہیں تو پھر ہمیں کسی کے سامنے ہاتھ پھیلانے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ ایک ماں اپنے بچے کی حفاظت کے لئے ہر بڑی سے بڑی آفت کا سامنا کرنے کی ہمت بھی رکھتی ہے۔ ایک ماں خود تمام تکالیف برداشت کر سکتی ہے لیکن اپنے بچوں پر کسی طرح کی کوئی بھی پریشانی کو اجازت نہیں دیتی ہے۔ ان وجوہات کی بناء پر ، ماں کو زمین پر خدا کی ایک عظیم نعمت سمجھا جاتا ہے اور اسی وجہ سے یہ قول بہت مشہور ہے کہ "خدا ہر جگہ موجود نہیں ہوسکتا ، اس لئے اس نے ماں کو پیدا کیا”۔

Close