Pani Ki Ahmiyat Essay In Urdu Language

پانی کی ہماری زندگی میں اہمیت

ہماری زندگی میں پانی کی بہت زیادہ اہمیت ہے۔ پانی کے بنا کچھ بھی ممکن نہیں ہے۔ پانی کے بغیر انسان زندہ نہیں رہ سکتا۔ انسان٬ جانور٬ درخت وغیرہ ان سبھی کو پانی کی ضرورت ہے۔ پانی اگر غائب ہو جائے تو دنیا میں رہنے والی کوئی بھی مخلوق زندہ نہیں بچے گی۔

یہ بہت ہی پریشانی کی بات ہے کہ انسان نے اپنی پیشہ ور کی وجہ سے دنیا میں پائے جانے والے پانی کو مشکل میں ڈال دیا ہے۔ دنیا میں زمین کے %78 شیئر پر سمندر پایا جاتا ہے۔ اس میں نمکین پانی ہوتا ہے اور یہ پینے کے لائق نہیں ہوتا۔ انسان کے پینے کے لئے میٹھا پانی ہی اچھا ہوتا ہے۔

زمین پر موجود سارے پانی میں سے انسان کے استعمال اور پینے کے لائق پانی کی مقدارصرف %21 شیئر ہی ہیں۔انسان کے لئے پانی بہت ہی زیادہ اہم ہے۔ انسان کھانے کے بغیر تو 7 دنوں تک زندہ رہ سکتا ہے لیکن پانی کے بغیر وہ 3 دن میں ہی مر جائے گا۔ انسان کو پیاس لگتی ہے اور پیاس بجھانے کے لئے پانی ہی کی ضرورت ہوتی ہے۔

انسان کو صحت اچھی رکھنے کے لئے کم سے کم 2 یا 3 لیٹر پانی روزانہ پینا چاہیے۔ انسان کو جب پیاس لگتی ہے تب جاکر اسے پانی کی اہمیت پتہ چلتی ہے۔ جس طرح زندہ رہنے کے لیے سانس لینا ضروری ہے اور سانس لینے کے لیے ہوا چاہیے۔ اسی طرح زندہ رہنے کے لئے پانی بھی ضروری ہے۔

انسان کی زندگی پانی سے ہی ہے۔ اس لئے ہمیں پانی کو محفوظ رکھنا چاہیے۔ پانی کم خرچ کرنا چاہیے اور اس کا فضول استعمال نہیں کرنا چاہیے۔آج پوری دنیا میں پانی کا بہت زیادہ نقصان ہو رہا ہے اور اسکی وجہ انسان کا پیشہ ور ہے۔بڑی بڑی فیکٹریوں سے آلودگی اور رسائنک کچرا ندی اور جھیلوں میں بہایا جارہا ہے۔ جس سے ندی کا پانی بالکل گندا ہوا جا رہا ہے۔

انسان کی صحت ٹھیک رکھنے کے لیے انسان کے جسم میں %65 سے %80 تک پانی ہونا ضروری ہے- انسان کے خون میں %7 پانی ہوتا ہے- انسان کو صحت یاب رہنے کے لیے صاف ستھرے پانی کا استعمال کرنا چاہیے۔ گندے پانی سے انسان کو طرح طرح کی بیماریاں جیسے- پیلیا، گیس، پیچش، دست وغیرہ ہو سکتی ہیں۔پانی بہت قیمتی ہے اسے برباد نہیں کرنا چاہیے۔

پانی کو بچانے کا طریقہ

  • (1) گھر اور شہر میں لگی ہر پرانی ٹنکی کو ٹھیک کرانا چاہیے جس سے پانی ٹپکنے نہ پائے۔
  • (2) نہاتے وقف ضرورت کے حساب سے ہی پانی خرچ کرنا چاہیے۔
  • (3) برسات کے پانی کو کٹائی کرکے اسے کسی جگہ تالاب یا ٹینک میں اکٹھا کرنا چاہیے۔
  • (4) گاڑی٬ موٹر اور گھر کی صفائی میں پانی کم سے کم استعمال کرنا چاہئے۔
  • (5) کوڑا کچرا یا کوئی گندا پانی تالاب یا ندی میں نہیں ڈالنا چاہئے۔اس سے ندی کا پانی گندا ہو جائے گا اور پینے لائق نہیں بچے گا اور پانی کے اندر جتنی بھی مخلوق ہیں وہ سب مر جانئگی۔

اگر پانی ایسے ہی برباد ہوتا رہا تو انسان کے پینے کے لیے بھی نہیں بچے گا۔ اور جب انسان کو پانی نہیں ملے گا تو وہ زندہ بھی نہیں رہ سکتا- اس لئے پانی کی اہمیت کو خود بھی سمجھنا چاہیے اور دوسروں کو بھی سمجھانا چاہئے کہ پانی کی فضول خرچی نہ کریں۔

Close