خاندانی نظام کی اہمیت پر نوٹ لکھیں۔

ادبی محفلCategory: اسلامی سوالات و جواباتخاندانی نظام کی اہمیت پر نوٹ لکھیں۔
beingsajid Staff asked 11 مہینے ago
beingsajid Staff replied 11 مہینے ago

مفہوم:

عائلی زندگی سے مراد خاندانی زندگی ہے انسان پیدائش سے موت تک ساری زندگی اپنے خاندان میں گزارتا ہے خاندان بنیادی طور پر میاں بیوی اور اولاد پر مشتمل ہوتا ہے۔ خاندان کے تمام افراد مختلف رشتوں کی بناءپر ایک دوسرے سے منسلک ہوتے ہیں۔ خاندان معاشرے کا اہم جزو ہے۔ اور معاشرے کے اثرات خاندان پر بھی مرتب ہوتے ہیں۔ اگر معاشرہ خوشحال اور اسلامی طرز زندگی پر گامزن ہوگاتو خاندان پر اس کے اچھے اثرات پڑیں گے۔ اسلام نے انسانی معاشرے میں ایک مضبوط خاندانی نظام کے قیام کو بڑی اہمیت دی ہے۔

بقائے ملت:

حضورؐ نے نکاح کی بنیادی وجہ یا غرض بقائے ملت بتائی ہے بچہ پیدائش کے وقت ضعیف اور محتاج ہوتا ہے اسے کئی برس نگہداشت کی ضرورت ہوتی ہے یہ مشکل کام ہے یہ بوجھ صرف والدین ہی اٹھا سکتے ہیں اور یہ تمام مرحلہ صرف ایک گھر سے ہی وابستہ ہو سکتا ہے والدین بچے کی پرورش اور تعلیم و تربیت پوری زندگی کا سرمایہ لگا دیتے ہیں اپنا چین و سکون اولاد پر قربان کر دیتے ہیں گھر ہی ایک مضبوط قلعہ ہے جس میں قوم کے بچے بیرونی خطرات سے محفوظ نشوونما پاتے ہیں اور والدین اس قلعہ کے نگہبان ہیں۔

اولین تربیت گاہ:

گھر بچے کی اولین تربیت گاہ ہے کھانے پینے اور اٹھنے بیٹھنے کے جو طریقے وہ بچپن میں سیکھتے ہیں ان کی بنیاد پختہ ہوتی ہے بچپن میں مزاج اور حرکات و سکنات کا جورنگ ہوتا ہے وہ عمر بھر کے لئے ساتھ دیتا ہے۔ مسلمان والدین اپنی طرف سے بچے کی ہر ممکن نیک تربیت کرتے ہیں۔ انکی یہ اچھی تربیت قوم کی بقاء کے لیے مدد گار ثابت ہوتی ہے گھر کی زندگی انسان کو دنیا کی وسیع تر زندگی کی ذمہ داریوں کے قابل بناتی ہے۔

اخلاقی طہارت اور کردار کا تحفظ:

زندگی کو صحیح طریقے سے اختیار کرنے کے بعد مرد و عورت کئی فتنوں سے محفوظ رہتے ہیں عورت ا س اخلاقی قلعے میں امن سے ہو جاتی ہے حضورؐ کا ارشاد ہے کہ:
”جو تم میں سے جو آدمی مہر و نفقہ کی استطاعت رکھتا ہے وہ نکاح کرے کیونکہ یہ سب سے زیادہ نگاہ کو پاک رکھتا ہے اور عفت کی حفاظت کرتا ہے جو شخص نکاح کی استطاعت نہ رکھتا ہو اسے چاہئے کہ روزے رکھے“

نیک خاوند اور بیوی ایک دوسرے کا اخلاق سنوارتے ہیں والدین نیک ہوں تو اولاد پر بھی نیک اثر پڑتا ہے بچے اچھے اخلاق سےآراستہ ہوتے ہیں ایسا گھر پھر ارد گرد کے ماحول پر بھی اثرانداز ہوتا ہے۔
آخرت کا سامان: عائلی زندگی کا ذمہ اٹھانا ایک عظیم دینی ذمہ داری سنبھالنے کےبرابر ہے۔ جو شخص اس سے عہدہ بر آہوا اس کے لئے اللہ تعالیٰ کے ہاں بڑا انعام ہوگا۔ احادیث سے ثابت ہے کہ قیامت کے روز کم سن بچے والدین کی شفاعت کریں گے۔