Advertisement

سنگ مرمر پر ایک مضمون

سنگ مرمر ایک تبدیل شدہ چٹان کا پتھر ہے جو ایک چونے پتھر کے تبدیل شدہ چٹان کا نمونہ ہے۔ یہ زیادہ تر کیلسائٹ کا بنا ہوتا ہے جو کیلشیم، کاربونیٹ کا اسفٹی حصہ ہے۔ یہ مجسمہ کے لیے تعمیراتی اجزاء کے کام میں استعمال ہوتا ہے۔ اس کا نام فارسی لفظ سے لیا گیا ہے اور سنگ مرمر کے معنی ملائم پتھر کے ہیں۔

Advertisement

سنگ مرمر ایک ایسا پتھر ہے جو بہت سے الگ الگ رنگوں کا ہوتا ہے۔ قدیم دور سے سفید رنگ کے سنگ مرمر کا استعمال عمارتوں کی تعمیر میں ہوتا رہا ہے۔یونان اور مصر کے لوگ اس پتھر کا استعمال مندروں کی تعمیر میں کرتے تھے۔ یہاں تک کہ آگرہ کا خوبصورت تاج محل جو دنیا کے سات عجوبوں میں سے ایک ہے وہ سنگ مر مر کے پتھر سے بنایا گیا ہے۔ سنگ مرمر پر سردی ہو یا گرمی موسم کا کوئی اثر نہیں پڑتا۔ یہ دیکھنے میں بہت ہی خوبصورت لگتا ہے۔ اسے کسی بھی طرح سے کاٹنے میں کوئی بھی پریشانی نہیں ہوتی۔

Advertisement

سنگ مرمر کا استعمال عمارت اور مورتیوں کی تعمیر میں زیادہ ہوتا ہے۔ سنگ مرمر کو اس کی چٹانوں سے مشینوں کے ذریعے کاٹ کر نکالا جاتا ہے اور کام کرنے کی دکان پر لایا جاتا ہے۔ وہاں پر اسے بہت سے ٹکڑوں میں کاٹ کر تبدیل کر دیا جاتا ہے۔ چٹانوں سے نکلا ہوا سنگ مرمر کھردرا ہوتا ہے۔ مشین کے ذریعے ان چھوٹے بڑے ٹکڑوں کو پالش کیا جاتا ہے۔ اس کے بعد سنگ مرمر استعمال کرنے کے مطابق ہو جاتا ہے۔

پوری دنیا میں سب سے زیادہ سنگ مرمر کی تعداد اٹلی میں پائی جاتی ہے۔ اٹلی میں ہر سال تقریباً ایک لاکھ ٹن سنگ مرمر نکالا جاتا ہے۔ اس سے پہلے اٹلی میں سنگ مرمر اس سے بھی زیادہ پایا جاتا تھا۔ ہندوستان میں بھی سنگ مرمر کی پیداوار کافی تعداد میں پائی جاتی ہے۔ جبلپور کے پاس بیڑہ گھاٹ نام کی ایک جگہ ہے جہاں سنگ مرمر کی اونچی اونچی چٹانے ہیں۔ اس کے علاوہ سنگ مرمر کی چٹان راجسیمد میں بھی پائی جاتی ہے۔ مکرانہ کا سنگ مرمر بہت زیادہ مشہور ہے۔ امریکہ میں سب سے بڑی کھان ورلمونٹ میں ہے۔

Advertisement

اپنی خوبصورتی اور قابلیت کی وجہ سے سنگ مرمر ہمیشہ سے عمارتوں اور مورتیوں کی تعمیر کے لئے سب سے پیارا پتھر رہا ہے۔ الگ الگ جگہوں پر کئی طرح کے سنگ مر مر پائے جاتے ہیں۔ ادھے پور میں ہر رنگ کا سنگ مرمر پایا جاتا ہے۔

گلابی رنگ کا سنگ مرمر (روپی)جالور بھرت پور میں پایا جاتا ہے۔ بادامی رنگ کا سنگ مرمر جودھپور میں پایا جاتا ہے۔ لہردار سنگ مرمر راجسیمد میں نکالا جاتا ہے۔ پالی میں کھنڈر نام کی جگہ پر سترنگی سنگ مرمر پایا جاتا ہے۔ اسی طرح لال رنگ کا سنگ مرمر دھول پور میں اور کالے رنگ کا جیپور کے بھینسلانا جگہ پر اور سفید رنگ کا مکرانہ میں اور پیلا سنگ مرمر (پیتھلا) جیسلمیر میں پایا جاتا ہے۔

Advertisement

سنگ مرمر ایک بہت ہی خوبصورت پتھر ہے۔ جو بہت سے لوگ اپنے گھر کی خوبصورتی بڑھانے کے لئے کچھ جگہوں پر لگاتے ہیں۔ جس سے گھر اور بھی زیادہ خوبصورت لگنے لگتا ہے اور سنگ مرمر پتھر سے بنا تاج محل جو خوبصورتی کی مثال دیتا ہے، وہ ہر انسان کے دل کو لبھاتا ہے۔ سنگ مرمر پتھر کا استعمال زمینوں میں بھی کیا جاتا ہے۔

Advertisement