موجودہ دور کے مشہور کھیلوں میں بیڈمنٹن کا بھی شمار ہوتا ہے۔ بیڈمنٹن گھر میں اور گھر کے باہر بھی چھوٹی جگہوں میں کھیلے جانے والا کھیل ہے جسے کھیلنے کے لیے بہت زیادہ جگہ کی ضرورت نہیں پڑتی ہے بلکہ اسے کہیں بھی آسانی کے ساتھ کھیلا جا سکتا ہے۔ بیڈمنٹن کھیلنے کے لئے گراؤنڈ کی بھی ضرورت نہیں ہوتی۔ اس میں کم از کم دو لوگوں کی ضرورت ہوتی ہے۔اس کے علاوہ دو ریکیٹ اور ایک شٹلکاک کی بھی ضرورت ہوتی ہے جو بہت ہلکی ہوتی ہے۔

بیڈمنٹن کھیلنے میں بہت لطف آتا ہے۔ اسے کھیل کر جسم میں خون کا بہاؤ صحیح رہتا ہے جو دل کی بیماریوں کو دور کرنے کا سبب بنتا ہے۔ اس کھیل میں "ڈرائیو” اور "فلک” دو خدمات ہیں ، جس میں حصہ لینے والا زیادہ تر پوائنٹس جیتتا ہے۔

اس کھیل کے اصول بہت آسان ہیں لہذا ہر کوئی اس کھیل کو کھیلنا پسند کرتا ہے۔ ہمارے ملک میں بیڈمنٹن کے لیے ہر سال پیشہ ور کھلاڑیوں کو کھیلنے کے لئے اس کھیل کے مقابلے کا انعقاد کیا جاتا ہے۔ جس کا اہتمام اسکول ، ضلع ، ریاست اور قومی سطح پر مختلف سطحوں پر کیا جاتا ہے۔ اس میں ، جیتنے والا کھلاڑی یا ٹیم میڈل حاصل کرتی ہے اور اسے بھی عزت کی نگاہ سے دیکھا جاتا ہے۔

آج کل ہمارے ایشیائی ممالک میں بیڈمنٹن کھیل بہت مشہور ہو رہا ہے کیونکہ اب اس کھیل کو بین الاقوامی شہرت بھی حاصل ہو رہی ہے۔ *پی وی سنڈھو* ہندوستان کی مشہور بیڈمنٹن کھلاڑی نے 2016 کے سمر اولمپکس میں ہندوستان میں پہلی بار چاندی کا تمغہ جیتا تھا۔ ہمارے لئے یہ بڑی خوشی کی بات ہے کہ ہمارے ملک کی لڑکیاں بھی بین الاقوامی سطح پر بیڈ منٹن کا کھیل کھیل رہی ہیں۔

بیڈمنٹن کھیلنے کے بعد ہمارا جسم صحت مند ہو جاتا ہے اور ہم پوری توجہ کے ساتھ تعلیم حاصل کرسکتے ہیں۔ میں کہتا ہوں کہ تمام لوگوں کو یہ کھیل کھیلنا چاہئے کیونکہ اسے کھیلنے سے صحت کے ساتھ ساتھ دماغ بھی صحت مند ہوتا ہے۔

بیڈمنٹن ایسا کھیل ہے جو نہ زیادہ مہنگا ہے اور نہ ہی زیادہ سستا ہے۔ یہ کم قیمت پر بھی خریدا جا سکتا ہے اور یہ بڑی قیمتوں میں بھی خریدا جاتا ہے۔ الگ الگ کمپنیوں کے بیڈمنٹن کی الگ الگ قیمتیں ہیں۔ لیکن اس کے فوائد پر غور کریں تو یہ کچھ بھی نہیں ہے۔ بیڈمنٹن کھیلنے کے لیے اس کا سامان شہروں اور دیہاتوں میں بھی آسانی سے دستیاب ہوتا ہے۔ آج کل آپ گلی محلّے میں بچوں کو بیڈمنٹن کھیلتا ہوا دیکھ سکتے ہیں۔ اور یہ کھیل ہندوستان میں مقبول ہونے کی ایک اور وجہ یہ ہے کہ چونکہ ہندوستان میں آبادی بڑھ رہی ہے ، شہروں میں جگہ کی قلت ہے ، لہذا کرکٹ کھیلنے کے لئے بہت جگہ کی ضرورت ہے لیکن بیڈمنٹن چھوٹی جگہ میں بھی کھیلا جاسکتا ہے۔ اسلیے بیڈمنٹن میرے چند پسندیدہ کھیلوں میں سے ایک ہے۔

Advertisements