>

کتب خانوں کی تاریخ کا آغاز دستاویزات کے مجموعے کو منظم کرنے کی پہلی کوششوں سے ہوا۔ دلچسپی کے عنوانات میں ذخیرہ کرنے کی رسائی ، مواد کے حصول ، انتظامات اور ڈھونڈنے والے اوزار ، کتابِ تجارت ، مختلف تحریری مواد کی طبعی خصوصیات کا اثر و رسوخ ، زبان کی تقسیم ، تعلیم میں کردار ، خواندگی کی شرح ، بجٹ ، عملہ کتب خانوں میں شامل ہیں۔ خاص طور پر ھدف کردہ سامعین ، فن تعمیراتی اہلیت ، استعمال کے نمونے ، اور کسی قوم کے ثقافتی ورثے میں کتب خانوں کا نمایاں کردار ہے۔

کتب خانہ پر ایک مضمون 1

کتب خانے معلومات کے ذرائع اور اسی طرح کے وسائل کا ایک مرتب شدہ مجموعہ ہے، جسے ماہرین نے منتخب کیا ہے اور حوالہ یا قرض لینے کے لئے کسی متعین برادری تک قابلِ رسائی بنایا ہے۔یہ مواد ظاہری اور کمپیوٹرائز رسائی مہیا کرتے ہیں۔ کتب خانہ کے ذخیرے میں کتابیں ، رسالے ، اخبارات ، مخطوطات ، فلمیں ، نقشے ، پرنٹس ، دستاویزات ، مائکروفورم ، سی ڈیز ، کیسٹس ، ویڈیو ٹیپس ، ڈی وی ڈیز ،  ای کتابیں ، آڈیو بکس ، ڈیٹا بیس ، اور دیگر شکلیں شامل ہوسکتی ہیں۔ کتب خانے بڑے پیمانے پر لاکھوں آئٹمز پر مشتمل ہوتے ہیں۔ کتابچے کے نظریہ کی نمائندگی بےشمار زبانوں میں ہوچکی ہے۔

ایک کتب خانے کا استعمال عوامی ادارہ ، یا نجی فرد کے ذریعہ استعمال اور برقرار رکھنے کے لئے کیا جاتا ہے۔ عوامی اور ادارہ جاتی جمع اور خدمات کا مقصد ایسے افراد کے استعمال کے لئے کتابیں جمع کرنا ہوسکتا ہے جو خود ایک وسیع ذخیرہ خریدنے کے متحمل نہ ہوں ، جن کو کسی ایسے سامان کی ضرورت ہو جس کی مناسب طور پر کسی فرد سے توقع نہیں کی جاسکتی ہے ، یا جن کو اپنی تحقیق میں پیشہ ورانہ مدد کی ضرورت ہوتی ہے۔

مواد فراہم کرنے کے علاوہ کتب خانے لائبریرین کی خدمات بھی مہیا کرتے ہیں جو معلومات کو ڈھونڈنے اور منظم کرنے اور معلومات کی ضروریات کی ترجمانی کرنے میں ماہر ہوں۔ کتب خانوں میں اکثر مطالعہ کے لیے خاموش اور پُرسکون علاقوں کی فراہمی کی جاتی ہے ، اور وہ اجتماعی مطالعہ اور باہمی تعاون کے عام علاقوں کی پیش کش بھی کرتے ہیں۔

جدید کتب خانے اکثر اپنے الیکٹرانک وسائل اور انٹرنیٹ تک رسائی کے لئے بھی عوامی سہولیات مہیا کرتے ہیں۔ بہت سارے فارمیٹس اور بہت سے ذرائع سے معلومات تک غیر محدود رسائی حاصل کرنے کے لئے جدید کتب خانوں کے مقامات کی حیثیت سے تیزی سے نئی تعریف کی جارہی ہے۔ وہ کسی عمارت کی جسمانی دیواروں سے ماورا ، الیکٹرانک ذرائع سے قابل رسا سامان مہیا کرکے ، اور متعدد ڈیجیٹل وسائل کے ذریعہ بہت بڑی مقدار میں معلومات جمع کر کے اور تجزیہ کرنے میں لائبریرین کی مدد فراہم کرکے خدمات کو بڑھا رہے ہیں۔

کتب خانے تیزی سے معاشرتی مرکز بنتے جارہے ہیں جہاں پروگرام پیش کیے جاتے ہیں اور لوگ زندگی بھر سیکھنے کے عمل میں مشغول رہتے ہیں۔مجموعی طور پر گوشہ ادب بیش قیمتی کتابوں سے بھرا پڑا ہوتا ہے جہاں ہر ایک کو معائنہ اور مطالعہ کرنے دیا جاتا ہے۔ یہ عوام الناس کے لئے بہترین سہولت ہے۔ ہمیں اپنے شہر کے کتب خانوں سے استفادہ اٹھانا چاہئیے۔

Close Menu