جناب صدر سامعین اکرام!!السلام علیکم! آج کی میری تقریر کا عنوان قومی ووٹرز کے دن ہے۔

اس دن کا مقصد نوجوانوں میں ووٹ کی اہمیت اور اپنی طاقت کی پہچان کروانا کے ہے۔زیادہ سے زیادہ نوجوان ووٹروں کو سیاسی عمل میں حصہ لینے کی ترغیب دینے کے لئے ، حکومت ہند نے ہر سال ۲۵ جنوری کو "قومی ووٹرز ڈے” کے طور پر منانے کا فیصلہ کیا ہے۔ یہ کمیشن کے یوم تاسیس کے موقع پر ۲۵ جنوری ، ۲۰۱۱ سے شروع کیا گیا ہے۔
ہندوستان کا الیکشن کمیشن ایک خود مختار آئینی اختیار ہے جو ملک میں انتخابی عمل کے نظم و نسق کا ذمہ دار ہے اور جس کی بنیاد ۱۹۵۰ میں رکھی گئی تھی۔

سامعین!
قومی ووٹر کا دن ہر سال ۲۵ جنوری کو نئی دہلی میں منایا جاتا ہے۔ جس میں ہندوستان کے صدر مہمان خصوصی کی حیثیت سے شرکت کرتے ہیں۔ جشن میں استقبالیہ تقریر کی جاتی ہے ، مختلف فنکشنز کا انعقاد کیا جاتا ہے جیسے ڈانس پروگرام ، پوسٹر بنانے کا مقابلہ ، مختلف موضوعات پر ڈرائنگ مقابلہ وغیرہ۔

مثال کے طور پر ، ساتویں قومی ووٹر ڈے ۲۵ جنوری ۲۰۱۷ کو منایا گیا ، جس میں صدر پرنب مکھرجی مہمان خصوصی تھے۔ یہ قومی دارالحکومت میں منایا گیا جس میں بہت سارے شرکاء ، خاص طور پر طلبا تھے۔ ’’ ہر ووٹ کی گنتی‘‘ تھیم کی بنیاد پر ڈرائنگ مقابلہ بھی منعقد کیا گیا تھا۔
بہت سارے لوگ جوش و خروش کے ساتھ اور خصوصی طور پر طلبا موجود تھے۔ صدر مملکت نے انتخابی کمیشن کو بڑی بلندیوں کے حصول اور نوجوان نسل کو ووٹ ڈالنے کی تحریک اور ہندوستان میں اس طرح کے نظم و ضبط سے انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد دی۔

ساتھیو!
مرکزی کابینہ کے اجلاس میں ، وزیر اعظم ڈاکٹر منموہن سنگھ نے مشاہدہ کیا کہ نوجوان ووٹ ڈالنے اور اپنے منسٹروں کے انتخاب میں بہت زیادہ دلچسپی رکھتے ہیں۔ اس کے خلاف کارروائی کرنے کے لئے ، الیکشن کمیشن نے ملک کے تمام ۱۸ سے زیادہ شہریوں کی شناخت کرنے اور انہیں ووٹنگ کے عمل کے لئے اندراج کرنے کی مشق کی۔

ہریانہ میں انتخابی شرکت کو فروغ دینے کے لئے سرگرمیاں جیسے رنگولی سازی ، مضمون لکھنا ، اعلامیہ کے مقابلے ، گلی ڈرامے اور طلباء کی ریلیاں منعقد کی جائیں گی۔ بنگلورو میں ، الیکشن کمیشن نے ہزاروں ووٹرز کو بطور سفیر بطور نظامی ووٹرز تعلیم اور انتخابی شرکت (ایس وی ای ای پی) کے تحت استعمال کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ملک کے دیگر شہروں اور ریاستوں میں بھی اسی طرح کی تقریب منعقد کی گئی۔

ایسے افراد کے لئے ایک انفرادی ووٹر آئی ڈی تیار کی جاتی ہے اور ہر سال ۲۵ جنوری کو ان کے حوالے کیا جاتا ہے۔ یہ اقدام نوجوانوں کو بااختیار ہونے اور فخر کا احساس دلانے کے لئے اٹھایا جارہا ہے۔ نئے رائے دہندگان کو ایک بیج کے ساتھ ایک اقتباس دیا جائے گا
"فخر ہے کہ ووٹر بنیں: ووٹ دینے کے لئے تیار ہوں”۔

قومی ووٹرز ڈے ۲۰۱۹ کو پورے ملک میں چھ لاکھ سے زیادہ مقامات پر منایا گیا۔ انتخابات کے انعقاد میں غیر معمولی کارکردگی پر افسران کو بہترین انتخابی عمل اور قومی ایوارڈز سے نوازا گیا۔ اس سال کے جشن کے لئے ‘کسی بھی ووٹر کو پیچھے نہ چھوڑنا’ منتخب کیا گیا موضوع تھا اور آئندہ لوک سبھا انتخابات میں بھی اس کی توجہ کا مرکز ہو۔
اس پروگرام میں ‘میرا ووٹ معاملات’ کے نام سے ایک سہ ماہی میگزین لانچ کیا جائے گا اور اس کی پہلی کاپی صدر کو پیش کی گئی۔
جناب صدر اجازت چاہوں گا۔ فی امان اللہ۔ شکریہ۔

Advertisements